Te promovezi pe TikTok, dar nu vin clienti?

Invata sa atragi clientii potriviti pe TikTok

(Chiar daca “nu esti bun/a in fata camerei” si fara sa dansezi sau sa te “maimutaresti” ca sa obtii viralitate)

Invata tot ce ai nevoie sa stii ca sa iti promovezi cu succes afacerea pe TikTok: despre care ce sa vorbesti in videoclipuri, cum sa filmezi si ce prinde acum pe TikTok ca sa castigi increderea clientilor tai, sa iti faci un nume in industria ta si sa vinzi cu succes.

In plus, afli cum sa faci o strategie de continut ca sa nu postezi haotic si ai si idei de postari practice ca sa nu mai ramai niciodata in pana de inspiratie.

 
Recenzii si pareri Eliza Nastaca si Patrik Bindea, Specialisti TikTok

Ce spun despre noi doar cativa dintre cei care au cumparat materialele noastre

Recenzii si pareri Eliza Nastaca si Patrik Bindea, Specialisti TikTok

Uite ce spun cativa dintre cei pe care i-am ajutat sa isi faca strategia de crestere pe TikTok

 

“Aveti un stil aparte de a prezenta informatiile. Imi place foarte mult modul in care va dedicati sa explicati fiecare idee a voastra, pentru ca aveti niste idei unice, ceea ce eu nu am mai intalnit pana acum, desi vedeam implementate toate strategiile pe care voi le-ati scris, nu le-am gasit niciodata scrise. Si explicate efectiv negru pe alb si mai ales apoi, in sedinta, mi s-a parut absolut genial si foarte usor de inteles.[…] Amandoi mi se pare ca dedicati foarte mult timp studiului si mai ales studentilor, pentru a avea rezultate exceptionale.”

DIANA ISTRATE

Trainer & Stilist Extensii de Gene

 

“In ultimul timp, imi scazuse engagement-ul, nu prea mai avea comentarii, lumea nu imi mai scria […] Eliza are o energie si este atat de prietenoasa incat va face sa nu va simtiti ca nu sunteti pregatiti. Mi-a placut foarte mult modul de abordare pe care l-a avut cu mine. Ca dovada, dupa 2 zile dupa sedinta cu ea, am primit 300 de followeri noi, dintre care si 2 potentiali clienti. […] O recomand pe Eliza pentru ca stie ce face, este foarte buna, va explica totul foarte simplu si va da mai mult decat a promis.”

ADRIANA WINGARD

Psiholog & Terapeut & Happiness Coach

 

“Inainte de aceasta intalnire cu el, aveam probleme ca nu stiam ce sa postez pe TikTok, dar el mi-a rezolvat aceasta problema si acum totul este mult mai simplu. Mi-a raspuns la toate intrebarile si toate informatiile din aceasta intalnire sunt foarte usoare si pe intelesul tuturor. […] Este un om extraordinar si cand am avut aceasta intalnire cu el, aveam impresia ca vorbesc cu un prieten care isi doreste ca eu sa evoluez.”

IlKNUR VICTORIA

Brow Artist & Trainer

 

“M-a ajutat sa inteleg mai bine cum functioneaza aceasta platforma, m-a ajutat sa imi eficientizez postarile. Mi-a aratat unde si ce am gresit in postarile mele de nu au avut atat de multe vizualizari pe cat am asteptat eu. Si nu in ultimul rand, cum sa fac filmulete mai atractive pentru potentialii clienti. O recomand cu tot sufletul.”

DOXAN ROXANA

Psihoterapeut

 

“Inainte sa o cunosc, aveam mari probleme in a sintetiza informatia pe care eu voiam sa o transmit pe TikTok. M-au ajutat foarte mult discutiile cu ea, informatia a fost usor de inteles, exercitiile sunt foarte practice. M-au ajutat sa imi aduc claritate in gandire si acum imi este mult mai simplu sa postez pe TikTok, in urma exercitilor pe care ea mi le-a dat, intrebarilor care m-au ajutat sa aduc piesa lipsa.”

ADINA ANDREEA ARAPASU

Psiholog

 

“Le multumesc Elizei si lui Patrik pentru toate informatiile primite de la cursul lor si pentru tot suportul. De fiecare data cand i-am scris Elizei, mi-a raspuns cu promptitudine si mi-a oferit suportul.[…]M-a ajutat sa ies din zona mea de confort de a posta o data pe zi. Aici am reusit sa postez de 2-3 ori pe zi si s-a vazut la modul ca au venit mamici catre mine care mi-au scris comentarii, m-au intrebat anumite informatii si care ulterior au devenit cliente la cursurile mele”

MIHAELA-BRINDUSA MIHAI

Terapeut Holistic & Coach

 

“Aveti un stil aparte de a prezenta informatiile. Imi place foarte mult modul in care va dedicati sa explicati fiecare idee a voastra, pentru ca aveti niste idei unice, ceea ce eu nu am mai intalnit pana acum, desi vedeam implementate toate strategiile pe care voi le-ati scris, nu le-am gasit niciodata scrise. Si explicate efectiv negru pe alb si mai ales apoi, in sedinta, mi s-a parut absolut genial si foarte usor de inteles.[…] Amandoi mi se pare ca dedicati foarte mult timp studiului si mai ales studentilor, pentru a avea rezultate exceptionale.”

DIANA ISTRATE

Trainer & Stilist Extensii de Gene

 

“In ultimul timp, imi scazuse engagement-ul, nu prea mai avea comentarii, lumea nu imi mai scria […] Eliza are o energie si este atat de prietenoasa incat va face sa nu va simtiti ca nu sunteti pregatiti. Mi-a placut foarte mult modul de abordare pe care l-a avut cu mine. Ca dovada, dupa 2 zile dupa sedinta cu ea, am primit 300 de followeri noi, dintre care si 2 potentiali clienti. […] O recomand pe Eliza pentru ca stie ce face, este foarte buna, va explica totul foarte simplu si va da mai mult decat a promis.”

ADRIANA WINGARD

Psiholog & Terapeut & Happiness Coach

 

“Inainte de aceasta intalnire cu el, aveam probleme ca nu stiam ce sa postez pe TikTok, dar el mi-a rezolvat aceasta problema si acum totul este mult mai simplu. Mi-a raspuns la toate intrebarile si toate informatiile din aceasta intalnire sunt foarte usoare si pe intelesul tuturor. […] Este un om extraordinar si cand am avut aceasta intalnire cu el, aveam impresia ca vorbesc cu un prieten care isi doreste ca eu sa evoluez.”

IlKNUR VICTORIA

Brow Artist & Trainer

 

“M-a ajutat sa inteleg mai bine cum functioneaza aceasta platforma, m-a ajutat sa imi eficientizez postarile. Mi-a aratat unde si ce am gresit in postarile mele de nu au avut atat de multe vizualizari pe cat am asteptat eu. Si nu in ultimul rand, cum sa fac filmulete mai atractive pentru potentialii clienti. O recomand cu tot sufletul.”

DOXAN ROXANA

Psihoterapeut

 

“Inainte sa o cunosc, aveam mari probleme in a sintetiza informatia pe care eu voiam sa o transmit pe TikTok. M-au ajutat foarte mult discutiile cu ea, informatia a fost usor de inteles, exercitiile sunt foarte practice. M-au ajutat sa imi aduc claritate in gandire si acum imi este mult mai simplu sa postez pe TikTok, in urma exercitilor pe care ea mi le-a dat, intrebarilor care m-au ajutat sa aduc piesa lipsa.”

ADINA ANDREEA ARAPASU

Psiholog

 

“Le multumesc Elizei si lui Patrik pentru toate informatiile primite de la cursul lor si pentru tot suportul. De fiecare data cand i-am scris Elizei, mi-a raspuns cu promptitudine si mi-a oferit suportul.[…]M-a ajutat sa ies din zona mea de confort de a posta o data pe zi. Aici am reusit sa postez de 2-3 ori pe zi si s-a vazut la modul ca au venit mamici catre mine care mi-au scris comentarii, m-au intrebat anumite informatii si care ulterior au devenit cliente la cursurile mele”

MIHAELA-BRINDUSA MIHAI

Terapeut Holistic & Coach

 

“Mi-a sunat telefonul [n.r. apeluri de la potentiali clienti] aproape in continuu.”

CAMELIA MADIN

EXPERT CONTABIL IN BELGIA

“Agentie cu echipa creativa, deschisi sa personalizeze pe nevoile clientului. Raspund promt la solicitari si vin cu solutii. Inca din prima luna de colaborare s-a vazut o crestere spectaculoasa in ceea ce priveste interactiunea pe Instagram.”

Andreea Mosiu

Manager Marketing, Reteaua de clinici dentare Dr. Leahu

Daca ai o afacere…

Acum ai un avantaj aproape nedrept pe TikTok

Istoria se repeta: atunci cand esti printre primii, ai un avantaj fata de competitie.

Si pe Instagram ajungeai la foarte multi oameni, organic, atunci cand era la inceput…

Acum, chiar daca ai mii de urmaritori, postezi si ai 10 like-uri (dintre care unul e de la prieteni).

Acum, pe TikTok:

 

    • ai un REACH ORGANIC ENORM (adica, ajungi la foarte multi oameni fara sa platesti)
    • si nu e prea multa competitie. Inca.

Cu cat astepti mai mult, cu atat iti va fi mai greu sa atragi atentia oamenilor

Din 2 motive:

vei avea mai multi competitori pe platforma

oamenii vor fi bombardati cu continut

Daca ai pierdut trenul cu Instagram sau Facebook, acum inca mai poti profita de oportunitatea de pe TikTok. 

Pe scurt: odata ce platformele acestea de social media “se maturizeaza”, vei ajunge la din ce in ce mai putini oameni. Asa a fost si cu Instagram. Asa a fost si cu Facebook etc.

Daca ai ceva de vandut, ieftin sau scump, indiferent ca vinzi catre persoane fizice sau juridice, acum e timpul sa profiti de TikTok.

Tocmai de aceea am creat cursul de TikTok pentru afaceri:

ca sa profiti cat inca ai un avantaj

C

Cursul “TikTok Organic Business Mastery” te invata tot ce ai nevoie sa stii ca sa creezi usor videoclipuri atractive pentru afacerea ta si sa vinzi cu succes prin TikTok.

C

Iti va fi usor sa creezi videoclipuri prin care sa ajungi la clientii tai pentru ca vei sti:

    • cum ar trebui sa gandesti un videoclip
    • cum iti faci o strategie pentru a vinde pe TikTok
    • cum ar trebui sa filmezi
    • cum sa editezi
    • si vei avea si exemple, idei si subiecte concrete de postari din care sa te inspiri.

Ce vei descoperi mai exact in acest curs

 
N

Cum functioneaza algoritmul TikTok

Si de ce like-urile, comentariile sau followerii NU o sa te ajute sa vinzi. Algoritmul TikTok a schimbat regulile jocului, venind cu un algoritm total diferit fata de Facebook si Instagram.

N

Ce tipuri de videoclipuri atrag clienti

Si cum facem noi sa atragem clienti care isi permit sa plateasca pentru serviciile noastre. 

N

Ai subiecte de postari pentru aproape orice industrie

Ai subiecte de postari pentru aproape industrie din care sa te inspiri si sa vii usor cu sute de idei de postari.

N

Cum creezi videoclipuri atractive, in "stilul" TikTok

Probabil ai observat deja ca ceea ce “merge” pe Facebook sau pe Instagram, nu functioneaza pe TikTok. Asta pentru ca TikTok are un anumit stil, un anumit “limbaj”, daca vrei. Vei descoperi ce ar trebui sa contina un videoclip bun si cum poti sa creezi videoclipuri native TikTok-ului.

N

Cum creezi un plan de continut ca sa nu mai ramai niciodata in "pana de postari"

Gata cu “Oare ce sa postez astazi?”. Vei avea un plan de continut impreuna cu idei concrete din care sa te inspiri, ca sa ai mereu postari (chiar si pentru zilele in care nu ai timp sau chef sa filmezi).

N

Cum editezi videoclipuri in "stil TikTok", chiar de pe telefonul mobil

Si ce “trucuri” de editare sa folosesti ca sa mentii atentia oamenilor cat mai mult timp.

Ai sa vezi cum adaugi si sunete, imagini, tranzitii, subtitrari din acelea care isi schimba culoarea si pozitia si tot felul de efecte subtile, dar care pot avea un impact mare in vizualizari.

N

Cum sa nu ramai niciodata fara idei de continut

O strategie simpla care te va ajuta sa generezi rapid sute de idei de postari creative (chiar daca nu esti o persoana creativa).
N

Ce sa postezi chiar cand iti deschizi contul pentru a creste pe TikTok

Descoperi ce tip de continut sa faci cand iti deschizi contul. Camelia, una dintre studentele noastre a aplicat aceeasi strategie si a atras clienti chiar dupa primele videoclipuri.

N

Cum sa iti setezi corect profilul de TikTok

Pare foarte simplu, dar am vazut multe business-uri care o dau in bara chiar aici.

N

Cum creezi reclame "care nu suna a reclame"

Cauti o metoda prin care sa prezinti ce ai tu de vandut, dar sa nu sune ca o reclama la teleshopping? In aceasta parte discutam despre diferite tipuri de “reclame sub acoperire” pe care le poti face (ai si structuri si o formula inclusa).

N

Cum sa faci sa apari in majoritatea cautarilor din nisa ta

Cum faci ca atunci cand cineva cauta pe TikTok ceva legat de industria ta, sa apari tu in majoritatea cautarilor.

N

TikTok Analytics: la ce sa fii atent in analytics pentru a descoperi oportunitati ascunse

Te va ajuta sa intelegi mai bine ce vrea publicul tau tinta de la tine si sa te folosesti de asta pentru a crea videoclipuri si mai atractive.

N

Cum sa faci live-uri corect

Daca pana acum doar porneai camera si te filmai, sa stii ca nu ajungi la o mare parte din potentialii tai clienti.

N

Pssst! Ce trucuri vizuale, psihologice si auditive sa folosesti pentru a mentine atentia potentialilor clienti

Creier nostru este automat atent la anumiti stimuli. Precum acel “psst” de mai sus.

N

Elementul CRUCIAL pe care orice videoclip trebuie sa il aiba

Ai ajuns pe aceasta pagina datorita acelui singur element. 

N

Idei de videoclipuri TESTATE care functioneaza in orice industrie

In orice industrie ai activa, acest tip de continut te va ajuta sa atragi atentia potentialilor clienti.

N

Cele 2 emotii principale observate in postarile VIRALE

Nu o sa te mintim ca avem vreo formula magica prin care toate videoclipurile ajung virale. Dar o sa iti aratam cateva exemple de videoclipuri in care am evocat cel putin una aceste 2 emotii si videoclipurile au avut succes.

N

Cum sa gasesti RAPID si CONSTANT idei de continut creative

Sau cum poti sa gasesti in 30 de minute idei de continut pentru 2 luni.

N

Cum afli ce intrebari au potentialii tai clienti despre produsele/serviciile tale

Si o sa iti aratam unde discuta clientii tai pe Internet despre ceea ce vinzi tu.

N

3 tipuri de postari care atrag mult engagement (din experienta noastra)

Daca vrei ca oamenii sa iti salveze postarile ca sa revina la ele mai tarziu, trebuie sa faci aceste 3 tipuri de videoclipuri.

GARANTIA BANILOR INAPOI TIMP DE 60 DE ZILE

Incearca toate informatiile din curs. Daca simti ca informatiile nu au fost utile, nu iti meritam banii si iti vom returna fiecare leu.

Trebuie doar sa ne anunti si iti returnam banii in maxim 10 zile lucratoare.

In plus, poti pastra si informatiile.

De ce oferim aceasta garantie?

E foarte simplu: ne bem propriul medicament, cum spune o vorba.

Mai exact:

  • am folosit ceea ce spunem in curs pentru a atrage clienti pentru noi
  • clientii nostri au folosit aceleasi informatii pentru a atrage clienti pentru ei.

Daca nu functioneaza, doar ne trimiti un email in care arati ca ai facut exercitiile si ai aplicat informatia, dar nu au venit rezultatele, si iti returnam banii.

Bineinteles, vrem sa vedem ca ai trecut prin tot cursul si ca ai pus in practica pentru ca, altfel, e ca si cum doar ai citi despre abdomene si te-ai astepta sa apara patratelele, nu asa?

Dar suntem siguri ca oricine depune un minim efort sa aplice si sa fie consecvent, va avea rezultate fantastice.”

Eliza Nastaca si Patrik Bindea

Acest curs ti se potriveste daca

Vinzi servicii, consultanta sau coaching

Si vrei ca oamenii sa te contacteze (prin telefon, email etc.) sau sa cumpere direct serviciul tau.

Ai un magazin online

Si vrei sa vinzi mai multe produse.

Te ocupi de social media marketing

Si vrei sa inveti sa creezi continut organic atractiv pentru clientii tai si sa inveti ce functioneaza pe aceasta platforma (si ce nu, bineinteles).

Intelegi ca va trebui sa testezi si ca nu exista vreo reteta magica

Oricine pretinde ca iti poate da 100% reteta succesului, te minte. Lucrurile nu functioneaza asta.

Da, exista bune practici si principii care sa te ajute sa creezi continut atractiv, care atrage clienti (si le vei invata in curs).

Dar tot va trebui sa testezi mai multe hook-uri, diferite tipuri de creativ etc. Si, bineinteles, va trebui sa creezi constant videoclipuri daca vrei un flux constant de clienti. Nu e de ajuns sa creezi 2 videoclipuri pe saptamana si sa speri ca vreunul ajunge viral si va atrage clienti pe vecie.

N

Cursul este gandit, in primul rand, pentru proprietarii de afaceri care, fie vor sa creeze ei insisi continut organic pe TikTok, fie lucreaza cu diferiti furnizori de servicii de marketing (freelanceri, agentii etc.) si vor sa inteleaga cum functioneaza promovarea pe TikTok pentru a sti, ulterior, cum sa colaboreze cu acestia si cum sa le analizeze munca.

De asemenea, cursul este util pentru oamenii care se ocupa direct de social media (fie in companii, fie ca freelanceri) si vor sa invete cum functioneaza promovarea pe TikTok si ce bune practici exista.

Acest curs ti se potriveste daca

Vinzi servicii, consultanta sau coaching

Si vrei ca oamenii sa te contacteze (prin telefon, email etc.) sau sa cumpere direct serviciul tau.

Ai un magazin online

Si vrei sa vinzi mai multe produse.

Te ocupi de social media marketing

Si vrei sa inveti sa creezi continut organic atractiv pentru clientii tai si sa inveti ce functioneaza pe aceasta platforma (si ce nu, bineinteles).

Intelegi ca va trebui sa testezi si ca nu exista vreo reteta magica

Oricine pretinde ca iti poate da 100% reteta succesului, te minte. Lucrurile nu functioneaza asta.

Da, exista bune practici si principii care sa te ajute sa creezi continut atractiv, care atrage clienti (si le vei invata in curs).

Dar tot va trebui sa testezi mai multe hook-uri, diferite tipuri de creativ etc. Si, bineinteles, va trebui sa creezi constant videoclipuri daca vrei un flux constant de clienti. Nu e de ajuns sa creezi 2 videoclipuri pe saptamana si sa speri ca vreunul ajunge viral si va atrage clienti pe vecie.

N

Cursul este gandit, in primul rand, pentru proprietarii de afaceri care, fie vor sa creeze ei insisi continut organic pe TikTok, fie lucreaza cu diferiti furnizori de servicii de marketing (freelanceri, agentii etc.) si vor sa inteleaga cum functioneaza promovarea pe TikTok pentru a sti, ulterior, cum sa colaboreze cu acestia si cum sa le analizeze munca.

De asemenea, cursul este util pentru oamenii care se ocupa direct de social media (fie in companii, fie ca freelanceri) si vor sa invete cum functioneaza promovarea pe TikTok si ce bune practici exista.

NU cumpara acest curs daca

Scopul tau este sa iti cresti urmaritorii, sa ai cat mai multe vizualizari sau like-uri si sa devii viral

Nu urmaritorii, like-urile si vizualizarile iti platesc facturile, ci clientii.

Important este sa ajungi la clientii care trebuie si sa le castigi increderea , nu sa ai videoclipuri virale.

Si pe asta se va concentra cursul: cum creezi continut prin care atragi atentia si castigi increderea clientilor tai.

Daca te astepti sa inveti sa ai cat mai multe like-uri si vizualizari, te rog NU cumpara acest curs.

Astepti vreo reteta magica a succesului si nu vrei sa testezi si sa inveti

Daca te astepti sa creezi 2-3 videoclipuri care sa devina virale si sa iti aduca garantat mormane de bani (mai ales peste noapte), atunci, te rog, NU cumpara acest curs.

Nu asa functioneaza cresterea organica si marketing-ul, in general.

Va trebuie sa creezi multe videoclipuri daca vrei sa cresti (constant) si va trebui sa testezi multe hook-uri si creative. 

Te astepti sa faci totul perfect dupa curs

Un curs nu a facut niciodata, pe nimeni, expert.

Practica si consecventa este cea care te ajuta sa progresezi.

Altfel, e ca si cum te-ai duce la sala o data pe saptamana, cate 10 minute. 

NU ai o afacere

Desi multe principii se pot aplica sau adapta chiar si pentru un profil personal (adica, daca nu ai o afacere), acest curs este gandit pentru afaceri

O sa vorbim despre cum te folosesti de videoclipuri pentru a atrage clienti. De aceea, NU iti recomandam sa cumperi acest curs daca nu ai o afacere. 

NU cumpara acest curs daca

Scopul tau este sa iti cresti urmaritorii, sa ai cat mai multe vizualizari sau like-uri si sa devii viral

Nu urmaritorii, like-urile si vizualizarile iti platesc facturile, ci clientii.

Important este sa ajungi la clientii care trebuie si sa le castigi increderea , nu sa ai videoclipuri virale.

Si pe asta se va concentra cursul: cum creezi continut prin care atragi atentia si castigi increderea clientilor tai.

Daca te astepti sa inveti sa ai cat mai multe like-uri si vizualizari, te rog NU cumpara acest curs.

Astepti vreo reteta magica a succesului si nu vrei sa testezi si sa inveti

Daca te astepti sa creezi 2-3 videoclipuri care sa devina virale si sa iti aduca garantat mormane de bani (mai ales peste noapte), atunci, te rog, NU cumpara acest curs.

Nu asa functioneaza cresterea organica si marketing-ul, in general.

Va trebuie sa creezi multe videoclipuri daca vrei sa cresti (constant) si va trebui sa testezi multe hook-uri si creative. 

Te astepti sa faci totul perfect dupa curs

Un curs nu a facut niciodata, pe nimeni, expert.

Practica si consecventa este cea care te ajuta sa progresezi.

Altfel, e ca si cum te-ai duce la sala o data pe saptamana, cate 10 minute.

NU ai o afacere

Desi multe principii se pot aplica sau adapta chiar si pentru un profil personal (adica, daca nu ai o afacere), acest curs este gandit pentru afaceri

O sa vorbim despre cum te folosesti de videoclipuri pentru a atrage clienti. De aceea, NU iti recomandam sa cumperi acest curs daca nu ai o afacere. 

Despre noi

Cine este Eliza si Patrik

Hey 🙂 Suntem Eliza si Patrik, calatorim prin lume (momentan suntem in Asia) si vrem sa te ajutam sa atragi clienti prin TikTok.

Spre deosebire de alti specialisti in TikTok, nu ne concentram pe “trucuri secrete” care (poate) functioneaza pe termen scurt – cum ar fi hashtag-uri “speciale”, melodii in trend sau tot felul de trucuri – ci, ne concentram pe procese si principii fundamentale care functioneaza “de cand lumea si pamantu'”. 

Avem peste 8 ani de experienta cumulata in marketing, printre clientii cu care am colaborat pe partea de social media (Instagram) fiind si reteaua de clinici dentare Dr. Leahu.

“Agentie cu echipa creativa, deschisi sa personalizeze pe nevoile clientului. Raspund promt la solicitari si vin cu solutii. Inca din prima luna de colaborare s-a vazut o crestere spectaculoasa in ceea ce priveste interactiunea pe Instagram.”

Andreea Mosiu

Manager Marketing, Reteaua de clinici dentare Dr. Leahu

Patrik si-a inceput cariera la SMARTERS, prima agentie de growth hacking marketing din Romania unde a folosit Growth Hacking-ul – același concept de marketing folosit de companii precum Facebook, Airbnb sau LinkedIn – pentru a promova cam orice, de la imobiliare la cabinete dentare, produse de machiaj sau chiar si… perini decorative. 

Apoi a migrat catre lumea SaaS-ului unde a promovat diferite proiecte software de sub umbrela studioului software, Elevenyellow, generand peste $1.000.000 vanzari anuale.

Acum aduce pe TikTok experienta, modelele mentale si strategiile de crestere din Growth Hacking Marketing ca sa ajute afacerile sa profite de oportunitatea care exista acum pe TikTok pentru a creste.

 

Eliza este “fata care butoneaza toata ziua telefonul”, se uita sa vada ce naiba mai e nou acum pe retelele de socializare si apoi ajuta afacerile sa se foloseasca de asta ca sa isi vanda produsele si serviciile, fara sa „spameze” pe social media.

Pe scurt, ajutam afacerile sa atraga clienti creand continut util si atractiv.

Ai patit vreodata sa…

N

Vrei sa creezi videoclipuri, dar sa nu stii efectiv “ce ar prinde” la public

N

Ai o idee, dar nu stii cum sa faci videoclipul sa fie mai interesant

N

Nu stii daca ar trebui sa faci acele trenduri sau nu

N

Nu stii cum ai putea sa vorbesti despre ceva serios (cum e afacerea ta), dar intr-un mod atractiv

N

Ai vizualizari la videoclip, dar nu vin clienti

N

Daca postezi ceva amuzant, ai vizualizari. Dar daca postezi ceva educational, nu mai ai acelasi impact

N

Cum obtii mai multa vizibilitate, dar sa faci si continut serios in acelasi timp

La finalul cursului vei putea sa iti faci usor o lista lunga cu idei de postari si vei sti despre ce ar trebui sa postezi ca sa vina clientii la tine.

TikToku’ asta pare atat de complicat.

Tocmai de aceea l-am facut simplu si usor de inteles pentru cei care au o afacere

 

DACA ACUM…

🙅 Nu stii cum sa faci continut atractiv sau despre ce ar trebui sa vorbesti si iti “storci creierii” incercand sa vii cu idei de postari…

🙅 Postezi continut, dar nu vin clienti si nu stii ce tip de continut sa faci… Sa mergi pe amuzament? Pe educational?

🙅 Ce ar “merge” pe TikTok pentru tipul tau de afacere ca sa nu stai sa copiezi stilul altora…

VEI STI…

🥳 ce ar trebui sa spui ca sa ajungi la clientii tai, cum sa filmezi si vei avea si o gramada de idei/subiecte de postari ca inspiratie (ai sa vezi ce usor iti va fi sa vii cu idei de postari!)

🥳 despre ce sa vorbesti astfel incat sa atragi clientii potriviti, dar sa ii si faci destul de curiosi ca sa te contacteze mereu.

🥳 cum sa gandesti un videoclip atractiv pentru ca vei avea intrebari care sa te ajute sa vii rapid si usor cu idei.

TikToku’ asta pare atat de complicat.

Tocmai de aceea l-am facut simplu si usor de inteles pentru cei care au o afacere

 

DACA ACUM…

🙅 Nu stii cum sa faci continut atractiv sau despre ce ar trebui sa vorbesti si iti “storci creierii” incercand sa vii cu idei de postari…

🙅 Postezi continut, dar nu vin clienti si nu stii ce tip de continut sa faci… Sa mergi pe amuzament? Pe educational?

🙅 Ce ar “merge” pe TikTok pentru tipul tau de afacere ca sa nu stai sa copiezi stilul altora…

VEI STI…

🥳 ce ar trebui sa spui ca sa ajungi la clientii tai, cum sa filmezi si vei avea si o gramada de idei/subiecte de postari ca inspiratie (ai sa vezi ce usor iti va fi sa vii cu idei de postari!)

🥳 despre ce sa vorbesti astfel incat sa atragi clientii potriviti, dar sa ii si faci destul de curiosi ca sa te contacteze mereu.

🥳 cum sa gandesti un videoclip atractiv pentru ca vei avea intrebari care sa te ajute sa vii rapid si usor cu idei.

Functioneaza ce ziceti voi in curs?

Nu am mostenit nicio avere (desi, tatal lui Patrik mereu spune ca spera ca intr-o zi sa descopere ca un unchi bogat din America i-a lasat o avere fabuloasa).

Pana il descoperim pe unchiul bogat din America al tatalui lui Patrik, inca muncim.

Si principalul mod prin care atragem clienti este TikTok:

Dar pe TikTok nu sunt doar copii? Pot vinde servicii B2B?

Asa am crezut si noi pentru ca toti ne-au spus:

“TikTok e pentru copii, pentru dansuri si maimutareala. Ce sa caut eu, ca antreprenor, acolo?”

Asa ca am zis sa testam, sa vedem daca au dreptate.

Si… ce sa vezi…

Nu doar ca se poate vinde pe TikTok, dar…

VINDEM EXCLUSIV BUSINESS-URILOR. 

Ne contacteaza zilnic clienti care sunt fix persoanele despre care se spunea ca “NU sunt pe TikTok.”

Pe scurt, facem fix ceea ce spuneau ca “nu se poate” pe TikTok.

Intrebari frecvente

Pot vedea cursul acum?

Da, poti accesa cursul acum.

Este un curs inregistrat si il poti viziona ori de cate ori vrei, de pe orice dispozitiv cu conexiune la Internet (telefon mobil, tableta, laptop).

Cum ma ajuta, mai exact, acest curs?

Uite doar cateva moduri:

1. Poti avea vanzari mai rapid si mai predictibil decat daca doar ai posta pe profil

Acum ai setat o reclama si in cateva ore dupa ce e aprobata, poate incepe sa iti aduca vanzari. Bineinteles, conteaza ca acea reclama sa fie bine facuta, sa ai o oferta puternica si sa ai o palnie de vanzare bine pusa la punct.

Dar, vei sti sa faci toate acestea dupa curs.

2. Poti avea vanzari mai mari, dar fara sa investesti mai mult efort

Daca vrei vanzari mai mari, nu trebuie sa investesti si mai mult efort pentru a crea si mai multe videoclipuri organice. Setezi o campanie, investesti niste banuti si faci si mai multi bani.

Vrei sa ai un sistem scalabil prin care sa investesti un leu si sa scoti 5. Si exact asta inveti in curs.

3. Iti poti creste afacerea rapid (printr-o modalitate pe care te poti baza ca functioneaza)

Acum ai 100 de clienti si vrei sa ajungi la 1000 de clienti? Cate videoclipuri organice trebuie sa faci in plus?

Nu ai cum sa stii. In schimb, daca stii ca investesti 1 leu si ai 1 client, stii si ca investesti 1000 de lei si ai 1000 de clienti.

Bineinteles, cifrele sunt cu scop ilustrativ. Dar ideea de baza ramane: reclamele sunt un sistem pe care poti sa te bazezi ca sa atragi mai multi clienti, sa cresti vanzarile si sa iti cresti afacerea.

4. Poti atrage clienti “pe pilot automat”

Asta inseamna ca daca, pentru o luna nu vei avea timp sa mai creezi atat de mult continut organic (adica, postari pe pagina), nu iti va scadea fluxul de clienti.

Reclamele ruleaza si atrag potentiali clienti pentru tine chiar si atunci cand tu dormi, spre exemplu.

5. Ai mai mult control asupra numarului de oameni la care ajungi

Uite care e diferenta dintre reclame si continut organic.Cand creezi continut organic – adica, atunci cand doar postezi pe profil – te bazezi pe TikTok sa iti arate postarea la oameni.

Asta inseamna ca esti “la mila algoritmului”, intr-un fel, daca postarea ta ajunge la oameni sau nu.

Cand creezi reclame, ii dai bani la TikTok sa iti arate postarea. El iti va arata acea postare indiferent daca oamenii o gasesc atractiva sau nu, atata timp cat platesti.

6. Ai sanse mai mari sa vinzi pentru ca TikTok ii “targeteaza” pe cei care sunt mai inclinati sa cumpere

Cand creezi o reclama, poti alege intre diferite obiective ale campaniei pe care o faci:

-> vrei sa atragi trafic (oameni) pe site? TikTok iti da optiunea asta

-> vrei followeri? TikTok iti da optiunea asta

-> vrei vanzari? Ai si optiunea asta

Ce inseamna asta, mai exact? In functie de ce iti doresti tu – followeri, trafic pe site, vanzari etc. – TikTok arata reclama ta oamenilor care sunt mai inclinati sa faca acea actiune.

Exemplu

➝ Daca alegi optiunea “Trafic”, TikTok iti va arata reclama acelor oameni care in general dau click pe reclame si viziteaza site-ul.

➝ Daca alegi optiunea “Vanzari”, TikTok iti va arata reclama acelor oameni care tind sa dea click pe o reclama si sa cumpere ceva.

Daca nu reusesc sa ma tin? E practic cursul?

Am facut tot ceea ce tine de noi ca sa te putem ajuta sa pui in practica:

am impartit cursul in lectii foarte scurte, de 5-10 minute, sa iti fie usor sa parcurgi informatia

✅ am pus “o tona” de exemple, la fiecare pas

✅ ai mici exercitii si “teme” pentru acasa, care sa fie usor de pus in practica

✅ ai acces la un grup de suport sa poti pune intrebari (si ne poti scrie oricand si noua)

✅ ai idei de videoclipuri pe care le poti modela

✅ ai template-uri de titluri pe care le poti folosi

✅ ai un plan de continut pe care sa il poti urma

Ce nu putem face:

❌ sa tragem de cineva sa se apuce de treaba

❌ sa oprim pe cineva din a pierde vremea pe retelele de socializare (si noi o facem, nu judecam)

❌ sa te ajutam sa iti prioritizezi/organizezi timpul astfel incat sa iti aloci timp pentru TikTok

Dar daca nu sunt o persoana creativa?

Avem o experienta cumulata de peste 7 ani in marketing si putem sa iti spunem un lucru care o sa te surprinda:

nu ai nevoie de creativitate in marketing

Creativitatea este un proces.

Pe scurt, oricine poate fi creativ/a daca urmeaza un proces creativ.

Stii ce facem noi pentru a veni cu idei de videoclipuri?

Aflam exact ce probleme au clientii nostri si cream videoclipuri prin care sa ii ajutam.

Si in curs iti aratam exact cum sa afli ce vor clientii tai sa stie despre serviciile tale, in ce locuri pe Internet poti sa te duci sa vezi ce intrebari au si asa mai departe.

Nu sunt bun in fata camerei. Ma ajuta cu ceva cursul?

Noi sigur nu suntem “facuti sa fim in fata camerei”.

Dar ne-am creat un proces de a filma videoclipurile astfel incat sa ne punem intr-o stare in care sa nu mai avem “trac” de camera.

Si iti aratam si tie cum sa faci astfel incat sa iti fie

mai usor sa te filmezi.

In plus, o sa iti aratam cateva moduri prin care poti face videoclipuri, fara sa fie nevoie sa iti arati fata sau sa te filmezi pe tine.

 

Cu toata sinceritatea, eu nu stiu mare lucru despre voi. Cum pot sa stiu ca acest curs accesibil ca pret contine informatii de calitate

O privire rapida peste profilele noastre ar trebui sa iti raspunda la intrebare.

Vei vedea zeci de videoclipuri cu sfaturi utile pe care oamenii le salveaza de sute si chiar mii de ori si comentarii in care oamenii ne multumesc pentru informatiile gratuite pe care le oferim.

De asemenea, poti vedea si testimonialele pe care le avem de la materialele premium si programele de mentorat cu clientii nostri.

In plus, cursul vine si cu garantia banilor inapoi in 60 de zile.

Poti sa incerci intregul curs. Daca simti ca informatiile au fost inutile, noi nu iti vrem banii. Scrie-ne si iti returnam fiecare leu.

Dar, poate cel mai important, am investit sute de ore pentru a construi o reputatie online. Nu stiu daca cineva si-ar dori sa isi strice reputatia pentru o suta, doua de euro.

Pot plati in lei?

Da, se face automat conversia din euro in lei.

Ce fel de curs este: live sau inregistrat?

NU este un curs live.

Este un curs online, inregistrat.

Ai accces la el de oriunde ai conexiune la Internet. Poti sa il vizionezi de ori cate ori vrei, de pe orice dispozitiv cu conexiune la Internet (telefon mobil, tableta, laptop).

Pot sa achizitionez cursul pe firma?

Da. Inainte de plati, vei vedea un camp special unde sa iti introduci datele de firma.

Iar daca, din greseala, ai uitat sau nu ai putut sa adaugi datele de firma, trimite-ne un email cu datele firmei si iti trimitem factura.